Fortrydelsesret & Ombytning
Fortrydelsesret
Handler du på louiseshop.dk har du 14 dages fortrydelsesret, inden for denne periode kan du meddele, at du vælger at fortryde dit købe og ønsker at returnere varen. Fortrydelsesretten påbegynder fra den dag, du har modtaget din bestilling. Vi gør opmærksom på at dagen hvor du modtager din bestilling, tæller IKKE med i de 14 dage. Dog såfremt din frist udløber indover weekenden "Lørdag eller Søndag" eller på en helligdag, forlænger vi hos Louiseshop naturligvis din frist til den førstekommende hverdag. Såfremt du ønsker at returnere varen, gør vi opmærksom på at du må håndtere din bestilling på en måde, så genkende art, egenskab og den måde, samt funktion. I perioder som jul eller andre højtider kan fristen forlænges, men det vil altid fremgå på shoppen, såfremt der er ændringer i dette.
For at bruge fortrydelsesretten, skal varen returneres til:
LOUISE
Jernbanegade 2
7160 Tørring
Når du kontakter os vedr. en returnering, vil du få tilsendt en returformular som du skal udfylde og vedlægge ellers bedes du vedlægge den original kvittering senest 14 dage fra du har modtaget din bestilling.
VIGTIGT
Det pålægger købers ansvar at returnere de ønskede varer til louiseshop.dk, samt afholder kunden selv alle omkostninger til dette.
Det pålægger køber at alle varer der returneres til louiseshop.dk skal være forsvarligt indpakket, så det ikke påføres skade under transport. Æsker f.eks. til fodtøj, må ikke bruges til forsendelse, medmindre de pakkes ind.
Hos louiseshop har vi gjort det nemt såfremt du ønsker at returnere en bestilling. Det eneste du skal gøre, er at købe en returlabel her på shoppen. Prisen på returlabelen er DKK 59,- Den kan du købe her. Når du har udprintet din returlabel skal du faktisk bare indleverer den i en GLS Pakkeshop, "MEN husk altid at få kvittering på din forsendelse". Når vi hos louiseshop modtager din pakken, returnerer vi værdien af det der er sendt retur.
Vi gør opmærksom på at hos Louiseshop.dk modtager ikke returnerede varer sendt pr. efterkrav, samt varer sendt uden omdeling. Vi afhenter heller ikke pakker i pakkeshops, da de skal sendes direkte til
LOUISE
Jernbanegade 2
7160 Tørring
Vi anbefaler altid vores kunder, at de returnerer deres ønskede varer med GLS med direkte levering til vores forretning, og din bestilling skal altid sendes som pakkepost. Det sikre at din pakken spores, og det betyder også for dig at du ved varerne ankommer til Louiseshop. Husk du er altid velkommen til at komme forbi butikken med din bestiling, bare husk din kvittering for købet.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
- Såfremt vi har leveret varer, som er hentet hjem specifik til dig og dine ønsker.
- Hvis vi har leveret produkter som indgår under sundhed / eller hygiejnemæssige kategorier.
Har du spørgsmål til en returvarer, er du velkommen til at kontakte salg@louiseshop.dk
Bytte til anden varer
Såfremt du ønsker du at ombytte en varer, til en anden stil, måske en anden størrelse eller en helt anden farve, skal du først bestille den nye enhed i shoppen. Herefter skal du huske skrive det nye ordrenr. på din returnering. Vi betaler returnere efterfølgende pengene for varen + evt. betalt fragt, så du undgår at skulle betale for dobbelt fragt (*KUN DANSKE ADRESSER). Ønsker du at lave en ombytning, skal du gå ind på shoppen og vælge den vare som du ønsker og købe varen. Husk at skrive det er en ombytning og ordrenummer (på din gamle ordre). Så sender vi dig en returlabel, som du kan bruge til at sende den gamle bestilling retur til louiseshop.
Varerne sendes til:
LOUISE
Jernbanegade 2
7160 Tørring
Tilbagebetaling
Når vi hos louiseshop modtager din returnering, gennemgår vi naturligvis standen af din returnering. Herefter går vi i gang med at behandle selve returneringen. Du modtager naturligvis en mail på at den er modtaget og vi sætter beløbet til overførelse til din konto. Vi gør opmærksom på at der kan gå helt op til 14 dage før det bliver registeret på din konto.
Såfremt den returnerede varer på skadet eller værdi på nogen måde er forringet. Vil vi lave et nedslag i værdien eller såfremt at produktet er usalgbart, vil vi ikke accepterer at tilbagebetale beløbet. .
Reklamation
Dit køb af omfattet af de gældende regler jf. købeloven. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet og/eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter, at du har konstateret en mangel ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer hurtigst muligt, og senest inden for 2 måneder efter fejlens konstatering. Du kan reklamere ved at kontakte os på mail salg@louiseshop.dk.
Varerne skal sendes til:
LOUISE
Jernbanegade 2
7160 Tørring
Når du returnerer din bestilling, bedes du på oplyse hvilke mangler din bestilling har. Er reklamationen godkendt og retsmæssig korrekt, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger du havde i forbindelse med at sende varen retur til louiseshop. Modsat, finder vi ikke returneringen retsmæssig korrekt afholder du selv alle udgifter.
Endnu engang gør vi opmærksom på at returneringer ALTID skal sendes i forsvarlig indpakning og husk altid at få en kvittering på din fragt. Som køber har du altid selv ansvaret for pakken/varerne indtil vi har modtaget dem hos louiseshop.
Handler du på louiseshop.dk har du 14 dages fortrydelsesret, inden for denne periode kan du meddele, at du vælger at fortryde dit købe og ønsker at returnere varen. Fortrydelsesretten påbegynder fra den dag, du har modtaget din bestilling. Vi gør opmærksom på at dagen hvor du modtager din bestilling, tæller IKKE med i de 14 dage. Dog såfremt din frist udløber indover weekenden "Lørdag eller Søndag" eller på en helligdag, forlænger vi hos Louiseshop naturligvis din frist til den førstekommende hverdag. Såfremt du ønsker at returnere varen, gør vi opmærksom på at du må håndtere din bestilling på en måde, så genkende art, egenskab og den måde, samt funktion. I perioder som jul eller andre højtider kan fristen forlænges, men det vil altid fremgå på shoppen, såfremt der er ændringer i dette.
For at bruge fortrydelsesretten, skal varen returneres til:
LOUISE
Jernbanegade 2
7160 Tørring
Når du kontakter os vedr. en returnering, vil du få tilsendt en returformular som du skal udfylde og vedlægge ellers bedes du vedlægge den original kvittering senest 14 dage fra du har modtaget din bestilling.
VIGTIGT
Det pålægger købers ansvar at returnere de ønskede varer til louiseshop.dk, samt afholder kunden selv alle omkostninger til dette.
Det pålægger køber at alle varer der returneres til louiseshop.dk skal være forsvarligt indpakket, så det ikke påføres skade under transport. Æsker f.eks. til fodtøj, må ikke bruges til forsendelse, medmindre de pakkes ind.
Hos louiseshop har vi gjort det nemt såfremt du ønsker at returnere en bestilling. Det eneste du skal gøre, er at købe en returlabel her på shoppen. Prisen på returlabelen er DKK 59,- Den kan du købe her. Når du har udprintet din returlabel skal du faktisk bare indleverer den i en GLS Pakkeshop, "MEN husk altid at få kvittering på din forsendelse". Når vi hos louiseshop modtager din pakken, returnerer vi værdien af det der er sendt retur.
Vi gør opmærksom på at hos Louiseshop.dk modtager ikke returnerede varer sendt pr. efterkrav, samt varer sendt uden omdeling. Vi afhenter heller ikke pakker i pakkeshops, da de skal sendes direkte til
LOUISE
Jernbanegade 2
7160 Tørring
Vi anbefaler altid vores kunder, at de returnerer deres ønskede varer med GLS med direkte levering til vores forretning, og din bestilling skal altid sendes som pakkepost. Det sikre at din pakken spores, og det betyder også for dig at du ved varerne ankommer til Louiseshop. Husk du er altid velkommen til at komme forbi butikken med din bestiling, bare husk din kvittering for købet.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
- Såfremt vi har leveret varer, som er hentet hjem specifik til dig og dine ønsker.
- Hvis vi har leveret produkter som indgår under sundhed / eller hygiejnemæssige kategorier.
Har du spørgsmål til en returvarer, er du velkommen til at kontakte salg@louiseshop.dk
Bytte til anden varer
Såfremt du ønsker du at ombytte en varer, til en anden stil, måske en anden størrelse eller en helt anden farve, skal du først bestille den nye enhed i shoppen. Herefter skal du huske skrive det nye ordrenr. på din returnering. Vi betaler returnere efterfølgende pengene for varen + evt. betalt fragt, så du undgår at skulle betale for dobbelt fragt (*KUN DANSKE ADRESSER). Ønsker du at lave en ombytning, skal du gå ind på shoppen og vælge den vare som du ønsker og købe varen. Husk at skrive det er en ombytning og ordrenummer (på din gamle ordre). Så sender vi dig en returlabel, som du kan bruge til at sende den gamle bestilling retur til louiseshop.
Varerne sendes til:
LOUISE
Jernbanegade 2
7160 Tørring
Tilbagebetaling
Når vi hos louiseshop modtager din returnering, gennemgår vi naturligvis standen af din returnering. Herefter går vi i gang med at behandle selve returneringen. Du modtager naturligvis en mail på at den er modtaget og vi sætter beløbet til overførelse til din konto. Vi gør opmærksom på at der kan gå helt op til 14 dage før det bliver registeret på din konto.
Såfremt den returnerede varer på skadet eller værdi på nogen måde er forringet. Vil vi lave et nedslag i værdien eller såfremt at produktet er usalgbart, vil vi ikke accepterer at tilbagebetale beløbet. .
Reklamation
Dit køb af omfattet af de gældende regler jf. købeloven. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet og/eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamation skal ske inden for rimelig tid efter, at du har konstateret en mangel ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer hurtigst muligt, og senest inden for 2 måneder efter fejlens konstatering. Du kan reklamere ved at kontakte os på mail salg@louiseshop.dk.
Varerne skal sendes til:
LOUISE
Jernbanegade 2
7160 Tørring
Når du returnerer din bestilling, bedes du på oplyse hvilke mangler din bestilling har. Er reklamationen godkendt og retsmæssig korrekt, refunderer vi naturligvis dine fragtomkostninger du havde i forbindelse med at sende varen retur til louiseshop. Modsat, finder vi ikke returneringen retsmæssig korrekt afholder du selv alle udgifter.
Endnu engang gør vi opmærksom på at returneringer ALTID skal sendes i forsvarlig indpakning og husk altid at få en kvittering på din fragt. Som køber har du altid selv ansvaret for pakken/varerne indtil vi har modtaget dem hos louiseshop.